
- Editorial:
- SALORIA
- Año de edición:
- 2024
- ISBN:
- 978-84-128358-8-5
- Páginas:
- 158
- Encuadernación:
- Rústica
- Traductor:
- PENA TARRADELLES, JOANA
- NOLLEGIULo tenemos
- NOLLEGIU CLOTNo lo tenemos. Lo pedimos. 24/48h
- NOLLEGIU PALAFRUGELLLo tenemos
UNA CASA AL PALLARS
TÓIBÍN, COLM
Disponibilidad:
The Catalan Girls, la novel·la inèdita en anglès de Colm Tóibín, es publica ara en català amb el nom d’Una casa al Pallars.
Tres germanes —la Núria, l’Eulàlia i la Montse— marxen de molt joves cap a l’Argentina. Cinquanta anys després, però, i de manera inesperada, els arribarà l’oportunitat de retornar a Burg, el poble del Pallars que els havia marcat la infantesa. És a través d’aquesta història que, una vegada més, Tóibín ens demostra la sensibilitat que té per crear personatges femenins complexos, plens de matisos, contradiccions i ànsies.
Amb aquest viatge d’anada i tornada de les protagonistes, l’autor irlandès recupera alguns dels seus paisatges i escenaris més personals, com l’Argentina, de Crónica de la noche, i el Pallars, de la seva primera novel·la, El sur, juntament amb Un llarg hivern i Estiu del 38, aquesta publicada per Edicions Salòria. Són precisament aquests indrets els que també han inspirat part de l’obra de Caroline E. Romer, l’extraordinària artista que il·lustra aquesta novel·la.